۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۰۲

مدیرکل صدا وسیمای مرکز کردستان:

غزه و فلسطین به مسئله اصلی مردم تبدیل شود

غزه و فلسطین به مسئله اصلی مردم تبدیل شود

سنندج-مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: غزه و فلسطین باید به مسئله اصلی مردم تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مرادی صبح چهارشنبه در همایش فضای ناامن سایبر و نفوذ صهیونیسم بین الملل در ابزارهای نوین ارتباطی اظهار کرد: این همایش مربوط به مسئله غزه و فلسطین به عنوان اولویت اصلی جهان اسلام است.

وی افزود: تبدیل این موضوع به مسئله اصلی برای مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به واکنش‌های شهادت حسن نصرالله در فضای مجازی اضافه کرد: در روزهای اول شهادت بزرگمرد مقاومت «شهید نصرالله» واکنش‌ها به ایشان در توئیتر ۶۳ هزار بود و رسانه مقابل ما بیش از دو میلیون واکنش نشان دادند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان یادآور شد: در تلگرام نیز ما صد هزار واکنش نسبت به شهادت ایشان داشتیم اما در رسانه‌های مقابل ۱۶ میلیون واکنش نشان داده شد.

مرادی اذعان کرد: آمارها نشان می‌دهد از حیاتی ترین مسئله جهان اسلام که مسئله فلسطین و لبنان و ایستادگی جبهه حق علیه باطل است هنوز برای مردم به مسئله تبدیل نشده و در این راستا نیاز به جهاد تبیین نیاز است.

وی تصریح کرد: باید بپذیریم که در میدان جنگ هستیم و امروز جنگ موردنظر جنگ فشنگ و موشک نیست بلکه جنگ فضای سایبر و مجازی و جنگ شناختی با ماهیتی موذیانه روی کار است که نتیجه آن تزلزل در افکار است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان اضافه کرد: عده‌ای نسبت به حاکمیت افکارشان تزلزل یافته و نسبت به نظام بدبین شده‌اند و این بیانگر جنگ شناختی است و نیاز است به جهاد تبیین بپردازیم و در این راستا روشنگری کنیم.

کد خبر 6266096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha